فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام:

دفاع برابر دشمنان انقلاب همچنان باقی است

سردار افضلی در همایش رزمندگان و ایثارگران شهر سودجان گفت: شیوه‌ها و تاکتیک‌ها و شگردها عوض شده، ولی سیاست‌های دشمنان انقلاب همان است.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۰۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش رزمندگان، جانبازان و ایثارگران شهر سودجان از توابع شهرستان شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سردار علی افضلی، فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهر سودجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی، با اشاره به آیه شریفه " ولا تحسبن الذین قتلوا بل احیاء عندربهم یرزقون" گفت: شهدا زنده هستند، این سخن خداست  و این آیه قرآن ثابت می کند شهدا حیات جسمانی دارند.

وی شهادت را آغازی برای رسالت اصلی شهدا دانست و افزود: چنین نشست هایی واقعا مقدس است، چرا که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یا دشهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار افضلی  با توجه به تحقق پیش بینی های حکیمانه حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، تحقق پیش بینی های رهبر معظم انقلاب اسلامی را هم قطعی دانست و گفت: طبق وصیت نامه شهدا در تحقیقی هر شهیدی حداقل چهار بار سفارش به اسلام کرده، سفارش به روحانیت کرده، سفارش به نماز و مساجد و سفارش به اطاعت از امام داشته که نگذارید امام تنها باشد؛ لذا باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: امروز وظیفه من و شما ادامه دادن راه شهدا می باشد. شهدا رفتند که ما بمانیم و راه آنها را ادامه بدهیم و تمامی اعمال و رفتار ما زیر نظر شهداست و شهدا نظاره گر هستند. این شهدا نظرکرده حضرت سیدالشهدا علیه السلام هستند و اگر زحمات شما پیشکسوتان نبود این امنیت و این آرامش و این آسایش و این عزت و این اقتدار و سربلندی نبود.

وی، گام ها و مراحل انقلاب اسلامی را برشمرد و خاطرنشان کرد: اکنون در گام تشکیل دولت اسلامی هستیم و باید بدانیم فاصله گرفتن از وصیت شهدا آسیب فراروی ماست.

سردار افضلی، مسیر انقلاب را تا ظهور و تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) دانست و گفت: انقلاب اسلامی تحت زعامت نائب امام زمان بوده و ان شاءالله مقدمه‌ای برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ تمام شده ولی دفاع همچنان باقی است، اظهار کرد:  با مروری بر وقایع گذشته می بینیم هنوز همان اهداف مدنظر دشمنان هست؛ البته شیوه‌ها و تاکتیک‌ها و شگرد ها عوض شده، ولی سیاست‌های دشمنان انقلاب همان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار