فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

شهید علی لندی نمونه بارز ایثار و فداکاری و پرورش یافته مکتب شهدای دانش آموز است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت گفت: شهید علی لندی نمونه بارز  ایثار و فداکاری و پرورش یافته مکتب شهدای دانش آموز به ویژه شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی است.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۵۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی،  دوران دفاع مقدس را دوران امتحان سخت ملت ایران دانست و افزود: در این امتحان توده‌های مردم پیروز شدند همان طور که بعد از آن در دوران جنگ اقتصادی هم پیروز بودند.
وی با بیان اینکه حاج قاسم الگو و نماد بزرگی برای سعادت ماست و شهادت این شهید بزرگوار برای این بود که ما بیدار شویم گفت: امروز ما باید مبلغ خوبی برای دین، امام و انقلاب باشیم و از حقیقت دین و انقلاب کوتاه نیاییم.
معروفی با تاکید بر اینکه امروز نباید بگذاریم حقایق جنگ، انقلاب و امام (ره) تحریف شود، افزود: امروز ترویج فرهنگ شهدا، مصونیت جامعه و جوانان وظیفه ما است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی به عنوان شخصیتی از تربیت شدگان مکتب عاشورا و امام خمینی (ره) نام برد و اخلاصی که در تمام وجود نازنین حاج یونس بود رمز ماندگاری این شهید بزرگوار است.
وی از شهدا و جانبازان به عنوان الگوی واقعی ایثار و شهادت نام برد و افزود: با وجود شهدا و جانبازان گرانقدر ما نباید در تاریخ دنبال الگو بگردیم زیرا  شهیدان فهمیده و بهنام محمدی الگوی واقعی ایثار و فداکاری برای نسل جوان و نوجوان هستند.
معروفی از ایمان واقعی، وحدت و همدلی و رهبری های هوشمندانه امام خیمنی(ره) به عنوان رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس نام برد و افزود: این مولفه های پیروزی انقلاب در  جنگ نابرابر  بود که انسان هایی را بزرگواری را ماندگار کرد و  قلب های پژمرده را جلا داد و با نشاط کرد.
 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ایمان واقعی بزرگترین نیاز امروز جامعه ماست، گفت: بر اساس آیات قرآن مجید خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می کند و به شما بزرگی و شرف می‌دهد و یاری و نصرت خدا بزرگترین توکل و توسل در دوران دفاع مقدس بود.
معروفی با بیان اینکه جهاد، مقاومت و شهادت سه راس اصلی مثلت دوران دفاع مقدس هستند، گفت: فرهنگ حاکم در دوران مقدس توکل به خدا، ایثار و اخلاص بود.
وی خاطر نشان کرد: عشق، ادب و معرفت نسبت به خداوند متعال ستون اصلی دفاع مقدس بود که در میدان مین، در حال عبور از لجن زا ، در جزیره مجنون و در شلمچه می‌دیدیم و مشاهده می کردیم.
معروفی به نقش موثر و رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: امام وفاق و همدلی ویژه ای را بین مردم ایجاد کرد و جنگ به گونه ای مدیرت شده  بود که معلم و دانش آموز، استاد و دانشجو، کشاورز و کارگر، بی سواد و باسواد در کنار هم برای پیروزی انقلاب اسلامی جانانه دفاع کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار