همایش علما و روحانیون در قصر قند برگزار شد

قصرقند/در هفتمین روز از هفته دفاع همایش علما و روحانیون با حضور نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار و علما و ریش سفیدان و مسئولین در فرمانداری شهرستان قصرقند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۸۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، در هفتمین روز از هفته دفاع همایش علما و روحانیون با حضور نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار و علما و ریش سفیدان و مسئولین در فرمانداری شهرستان قصرقند برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عبدالهی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار افزود: خانواده روحانیون باید الگوی جامعه باشند تا دیگران نیز بتوانند از آن‌ها الگو بگیرند.نماینده، ولی فقیه در امور اهل سنت نیز در این همایش گفت: روحانیون و خانواده آن‌ها باید توجه داشته باشند که عامل ترویج معروف در جامعه باشند و رفتار آن‌ها الگوی جامعه قرار گیرد.

عبدالهی افزود: ارزش هر فرد نزد خداوند متعال براساس تقوای او است و هر کس تقوای بیشتری داشته باشد نزد خداوند متعال از احترام بیشتری برخوردار است.

وی عنوان کرد: انسان باتقوا کار‌های خدایی انجام می‌دهد و معیار عملش در هر کاری خداوند و کسب خشنودی وی است.نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار اضافه کرد: انسان نزد خداوند دارای عظمت است و باید گرامی بودن خود را نزد خداوند با انجام کار‌های نیک و خداپسندانه به اثبات برساند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عبدالهی با بیان اینکه باید مجاهدت کرد و با کار جهادی موجب کسب رضای خداوند شد، افزود: باید مراقب بود که در مسیر خطا قرار نگیریم و راهی را که احساس می‌کنیم دارای شبهه است را نرویم تا در مسیر درست همواره حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار