رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

تعطیلی هر واحد تولیدی برابر واگذاری یک خاکریز به دشمن است

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: تعطیلی هر واحد تولیدی برابر واگذاری یک خاکریز به دشمن بوده لذا ما در این راستا باید موانع تولید را شناسایی و برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۲۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  سردارعلی حسین رعیتی فرد در نشست مشترک با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سیستان وبلوچستان اظهارداشت: در سال‌های اخیر ما سعی کردیم مشکلات کارگران را به صورت ویژه پیگیری کنیم زیرا سال‌های سال جامعه کار به تولید کشور یکی از وفادارترین بوده که پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: اهالی کار و تولید کشور در دو جبهه حضور داشتند یکی تلاش در دفاع از سرزمین که اجازه ندادند خاک ما مورد تصرف قرار گیرد و یکی در کارخانه‌ها و مراکز تولید که یاری کردند تا خط تولید را حفظ و نیاز مردم را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: کارگران در دوران جنگ زمانی که نیروهای نظامی نیازمند کمک بودند به یاری آنان شتافتند و هم‌اینک نیز که دشمن تلاش می‌کند تا تولید ما مختل شود بیش از پیش به یاری مردم آمده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه کارگری ما با حداقل‌ها ساخته است لذا یک کمک بزرگی به نظام و انقلاب هستند که در این راستا ما تلاش کردیم تا مطالبات به حق آنان  را پیگیری کنیم.

سردار عیتی فرد تصریح کرد: امنیت شغلی کارگران یک نیاز اساسی برای کار و تولید است باید امنیت روانی و شغلی را به عنوان یکی از مطالبات این قشر تضمین کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار