جانشین معاونت تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح:

امروز مرزهای پایداری هزاران کیلومتر گسترده‌تر شده است

اسدآباد-جانشین معاونت تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برنامه‌ریزی برای تضعیف جبهه مقاومت با ورود ایران اسلامی به هم خورد و دشمنان دانستند امروز مرزهای پایداری هزاران کیلومتر گسترده‌تر شده است.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۱۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

امروز مرزهای پایداری هزاران کیلومتر گسترده‌تر شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدی عزیز در آیین رونمایی از مستند «از خشت تا بهشت» در اسدآباد اظهار داشت: زندگی آرام از جمله اهداف حداقلی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: لازم است سبک زندگی شهدای عزیز که منافع کشور را به منافع شخصی ترجیح دادند، ادامه یابد.

جانشین معاونت تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شهدای گرانقدر با رشادت خود و با امکانات کم مقابل ارتش تجهیز شده دشمن مقابله کرده و نتایج خارق العاده‌ای رقم زد.

وی با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در مواجهه با دشمنان قسم خورده انقلاب عنوان کرد: تنها ندایی که در مقابل سخن مستبدانه آمریکا که «هرکس با ما نباشد با تروریست‌ها است»، از جانب معظم له بود.

سردار محمدی عزیز بیان کرد: برنامه‌ریزی برای تضعیف جبهه مقاومت با ورود ایران اسلامی به هم خورد و دشمنان دانستند امروز مرزهای پایداری هزاران کیلومتر گسترده‌تر شده است.

گفتنی است؛ مستند «از خشت تا بهشت» درباره شهیدان «جمور»، شهدای شاخص سال ۱۴۰۰ اسدآباد است.

 شهیدان پاسدار «جمور» به عنوان دو برادر در عملیات‌های گوناگون شرکت داشتند و در کنار هم بودند تا اینکه سرانجام در تاریخ ۲۶ دی ماه ۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهیدان «جمور» هم در پشتیبانی و هم در عملیات‌های گوناگون شجاعانه و به عنوان گروهان خط شکن پیشرو بودند .

دانشگاه سیدجمال تهیه این مستند را بر عهده داشته است.

امروز مرزهای پایداری هزاران کیلومتر گسترده‌تر شده است

امروز مرزهای پایداری هزاران کیلومتر گسترده‌تر شده است

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار