اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر برگزار شد

آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر با حضور مدیران و جمعی از اصحاب رسانه این استان در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۵۲۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این آیین گفت: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر با هدف ارتقا سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای و رشد و تعالی اصحاب رسانه به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در ۹ رشته برگزار شد.
عبدالله نجفی اظهار کرد: جایگاه استان بوشهر در سطح کشور در جشنواره رسانه‌ای ابوذر جایگاه خاص و ویژه‌ای است به طوری که در سه سال اخیر با کسب دو رتبه در سطح کشور، همواره استان بوشهر ۱۰ درصد از جوایز مرحله کشوری این جشنواره را در اختیار داشته است که این موضوع نشان می‌دهد اصحاب رسانه در استان بوشهر هم در اجرای جشنواره و هم در کیفیت آثار ارسالی از جایگاه خاصی برخوردار هستند.
در این جشنواره سعید رضایی، مونا عیدان و فاطمه حیاتی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته گزارش را کسب کردند که سید حسین موسوی و فرشاد درگاهی نیز در این رشته از سوی هیئت داوران به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
مهرداد رستم جبری، مصعب یحیایی و مهرداد جشنی پور نیز در این جشنواره از سوی هیئت داوران به ترتیب به عنوان مقام اول تا سوم در رشته یادداشت انتخاب شدند که یعقوب ربیعی و حسن محدث زاده هم در این رشته به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.
مهدی عبدی، عبدالصمد شهریاری و ثریا شیری به ترتیب مقام اول تا سوم رشته خبر را کسب کردند و پریسا جفره‌ای، حمید رضا احمدی فر و مهدی کمالی نیز به عنوان نفرات برگزیده در رشته عکس معرفی شدند.
مسعود کشتکار، خداکرم جمالی و حمید حق جو نیز به ترتیب مقام اول تا سوم رشته موشن گرافیک، حسین دهقان، امیر برکت و سیده فردوس رضوی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته گزارش تصویری (ویدئویی) و مهدی فاطمیان، عباس مطاف و ناصر شهید زاده نیز به ترتیب مقام اول تا سوم در رشته فیلم را از آن خود کردند.
دفاع مقدس و مصرف بهینه برق نیز دو موضوع ویژه این جشنواره بودند که بهاره مسعودی، حسن احمدی و حامد عرب زاده در موضوع دفاع مقدس به ترتیب مقام اول تا سوم و محمد هادی حاجی زاده، عصمت اسماعیلی، فاطمه رفاهت و مهدی عالی پور نیز در موضوع مصرف بهینه برق به ترتیب مقام اول تا سوم و عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.
در این آیین از ۳۲ برگزیده این جشنواره با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این آیین از جمعی از پیشکسوتان و ایثارگران اصحاب رسانه استان نیز تجلیل به عمل آمد.
زنده یاد نگین کتویی زاده، زنده یاد نامجو زحمتکش و زنده یاد محمود صادقی نیز به عنوان برگزیده سال این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار