در هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

برپایی یادواره شهدای آبروی محله در بخش منجِ لردگان

همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای آبروی محله در بخش منج از شهرستان لردگان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۴۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای بخش منج از شهرستان لردگان به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گل محمد بویری و محمد کاظم قندی با حضور خانواده های شهدا وایثارگران، بسیجیان و مسئولین ادارات و نهاد های دولتی بخش به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام ) برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسائل سیاسی  در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین، انقلاب اسلامی را یک حرکت بی نظیر در طول تاریخ بعد از حکومت معصومین دانست که توانست حقوق مظلومین را دنبال کند و فرهنگ تشیع را تبلیغ و فراگیر نماید.

محمد سعیدی  ادامه داد: وقتی صحبت از انقلاب اسلامی می شود بیشتر جنبه مادی آن در نظر گرفته می شود و مردم سراغ جنبه مادی می روند و خدمات مادی انقلاب برای احاد مردم بیان می شود در صورتی که بعد معنوی و روحانی انقلاب مهمتر و عزتی که مردم از این نظام به دست آوردند  و حکومت شیعی که تشکل شد از مسائل مادی بهتر است.

سعیدی افزود: شهدایی که ما برای آنها یادواره برگزار می کنیم درسی به دنیا داد که اگر ملتی به خداوند تکیه کند و دین خدا را یاری نماید و در این مجاهدت جان بدهد ، اول خودش به درجه قرب الهی نزدیک می شود وبعد می تواند جامعه ای را بسازد که آیین و سخن خداوند متعال در آن جاری و ساری باشد.

وی فرهنگ شهادت را میراث امامان معصوم دانست و گفت: انقلاب اسلامی با پیروزی خود فرهنگ شهادت را تقویت نمود و ما نمونه بارز آن را در دفاع مقدس دیدم و حتی نسل های جدید ما در جنگ با داعش آن را به نمایش گذاشتند به صورتی که برای حضور در جنگ علیه داعش تلاش هایی انجام می داند که بعضا موفق به حضور نمی شدند.

مداحی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار