برگزاری یادواره شهدا عشایر در شهرستان گلشن

سراوان/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای عشایر شهرستان گلشن با حضور مردم و مسئولین اجرایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۸۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبر نگار بسیج  از سراوان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای عشایر شهرستان گلشن با حضور مردم و مسئولین اجرایی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور فرمانده قرارگاه شهید سجاد سردارظریفی و فرمانده سپاه شهرستان سراوان سرهنگ مالدار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی جالق ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین و مهمانان ویژه شهرستانی افزود: شهدای شهر جالق ۶ تن بوده که در قالب بسیجیان عشایر نشین به مناطق جنگی اعزام و پس از شهادت نیز در زادگاهشان دفن شده اند و باعث  افتخار برای تمامی آحاد این شهر می باشد.

 سردار ظریفی، فرمانده  قرارگاه شهید سجاد نیز در این یادواره گفت: شهدا پرچمداران انقلاب اسلامی و جان برکفان نظام ناب محمدی از صدر اسلام تا کنون بوده اند.

فرمانده قرارگاه شهید سجاد افزود:  پیشرفت کشور عزیزمان هم در گرو جانفشانی همین بزرگواران بوده و انشاالله که در فردا قیامت به عنوان خدمت گزاران به این نظام بتوانیم سربلند و‌پیروز باشیم.

در پایان مراسم نیز از خانواده  معزز رزمندگان جنگ تحمیلی و شهدا با اهدا لوح یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار