کدام مسئول محلی (به حیف و میل بیت المال) متهم شده است؟

تهدید دوباره مدیر خاطی شهرقدس به رسوایی توسط امام جمعه؛ «اموال را برگرداند تا افشا نشود»

حجت الاسلام جوکار، مجدداً بر افشای نام یکی از مدیران فاسد این شهرستان(درصورت عدم تغییر اصلاح وی)تأکید کرد و گفت: وظیفه امام جمعه عدالت خواهی است ودر این راه با احدی تعارف ندارم.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۲۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: حجت الاسلام "رضا جوکار"، امام جمعه شهرستان قدس، در آئین نمادین زنگ انقلاب، که در یکی از مدارس این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی و همچنین اربعین حسینی خاطر نشان کرد: مجاهدت و ایثار در عرصه تعلیم و تربیت، تکرار همان قیام ابا عبدالله الحسین (ع) در عصر روزگار ماست، زیرا امام حسین معلم مقاومت آگاهانه بودند و امروزه معلمان نیز پاسدار هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌باشند.

وی به تلاش مضاعف اساتید دانشگاه‌ها و معلمان مدارس در بیماری همه گیر کرونا اشاره کرد و افزود: این عزیزان، رزمندگان سنگر تعلیم و تربیت هستند و در طول این بیست ماه، صحنه‌های ارزشمندی را در عرصه آموزشی کشور رقم زدند.

نماینده، ولی فقیه در شهرستان قدس، "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" را، شاخصترین ایثارگر مجاهد و سرآمدترین رزمنده امنیت کشور برشمرد و تصریح کرد: این شهید والامقام، خواب و خوراک، آسایش و رفاه را بر خود حرام کرد و در شبی که ما در خواب غفلت بودیم، او جانش را برای امنیت و آسایش ملت ایران فدا کرد.

«علی لندی»، نو جوانی از نسل فهمیده‌ها بود

حجت الاسلام جوکار، در واکنش به درگذشتِ نوجوان و دانش آموز ایذه‌ای نیز گفت: تاریخ این سرزمین مقدس همواره شاهد دلاوری‌ها و رشادت‌های نوجوانان و جوانان بود و شهادت "علی لندی" هم یادآور مجهادت حسین فهمیده در هشت سال دفاع مقدس بود.

او در ادامه گفته خود اضافه کرد: دیروز حسین فهمیده در دفاع از مردم کشورش، خود را به نارنجک بست و امروز نیز علی لندی، برای دفاع ازهمنوع خود، تنش را به آتش انداخت و جاودانه شد.

«علی لندی، نوجوان پانزده ساله ایذه‌ای روز هجده شهریور پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشاء آتش از آن‌ها خود گرفتار آتش شد. وی با (۹۱ درصد) سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان اعزام و بستری شد، که این نوجوان فداکار سرانجام بامداد روز جمعه در بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.»

مدیران بیشتر از حق خود دست درازی نکنند

امام جمعه شهرقدس، در بخش دیگری از سخنرانی خود، مسئولان را به پاسداری و تبعیت از آرمان شهدا ترغیب کرد و خاطر نشان کرد: امروزه ما در برابر شهدا و خانواده‌های معزز آن عزیزان مسئولیم و آن‌ها انتظار ایثار و ایثارگری دارند که باید جلوه‌های ازخود گذشتگی و خدمت صادقانه را به مردم ارائه دهیم و از حق خودمان به دیگران ببخشیم.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس،"ایجا قرار گاه‌های محرومیت زدایی" در این شهرستان را ناشی از "خیانت مسئولان" به مردم دانست و بیان داشت: زیبنده نیست که در نزدیکترین شهر به پایتخت همچین قرار گاه‌هایی راه اندازی شود و مردم محروم باید حق خود را از مسئولانی بگیرد که اموالشان را صرف رفاه و آسایش خانوادگی خود می‌کنند.

حجت الاسلام جوکار در اینباره نیز، از هشدار دوباره به برخی مدیران فاسد شهرقدس غافل نماند و اعلام کرد: مسئولان نباید بیشتر ازحق خود دست درازی کنند و در صورت مرتکب چنین عملی بنده با کسی تعارف ندارم و نام او را تریبون نماز جمعه اعلام خواهم کرد تا مردم هم او را بشناسند.

«این دومین باری است که امام جمعه شهرستان قدس، نسبت به آنچه که "حیف و میل بیت المال" توسط مدیران دولتی نامید، هشدار می‌دهد.

او در نماز جمعه هفته گذشته، بدون اشاره مستقیم به نام مسئول متخلف، وی را به سوء استفاده از داریی‌های دولتی متهم کرده بود و تهدید نمود، «اگر اموال بیت المال را به نهاد مربوطه تحویل ندهد، مشخصاتش را در تریبون نماز جمعه برای مردم افشا خواهد کرد.»

بنابر شنیده‌های منابع محلی آگاه، اشاره امام جمعه به «فرماندار شهرستان قدس» است، مسئولی که بعنوان پرحاشیه‌ترین فرماندار استان تهران لقب گرفته و حالا نیز یکی از اتهاماتی که متوجه او می‌شود، سوء استفاده از اموال فرمانداری، برای هزینه در کار‌های شخصی و خانوادگی می‌باشد.

لیلا واثقی، در طول سال‌هایی که بر مَسندِ  فرمانداری تکیه زده بود، علیرغم انتقاد‌هایی که به وی می شد، هموراه از حمایت‌های بی دریغ و همه جانبه "محسن بندپی"، استاندار تهران و"معصومه ابتکار"، معاون رئیس جمهور پیشین  برخوردار بود.

در طول عمر دولت دوازدهم، این مقام دولتی همچنین مَدیدترین زمان تصدی را در این سمت تجربه و سپری کرد، این درحالی است که دیگر فرماندار‌های شهرستان قدس هرکدام بیشتر از 4 و یا 5 ماه در این نهاد باقی نماندند و به بهانه‌های مختلف تودیع شدند، طوری که در عرض یکسال، 3 فرماندار در این شهرستان روی کار آمدند.
 
واثقی، در اوایل سال98  و پس از "ناصر نیک بخت"،تاکنون نماینده دولت روحانی در شهرستان قدس است و با وجود سه ماه از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، (به دلیل نامشخص بودن استاندار جدید برای  استان تهران)، او کماکان تصدی داری این مسئولیت می باشد.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار