در همایش تبیین نقش اصناف در دفاع مقدس عنوان شد:

امروز به برکت خون شهدا به بزرگترین موفقیت ها رسیده ایم

فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس برای تامین کوچکترین چیزها مشکل داشتیم اما اکنون به برکت خون شهدا به موفقیت های بزرگی دست یافتیم.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۰۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار حسین الماسی در همایش تبیین نقش اصناف در دفاع مقدس عنوان، کرد: چهل ویژگی امام حسین(ع) در زیارت اربعین بیان شده که 12 وخصوصیت درباره خداباوری و خدا محوری ابا عبدلله الحسین(ع) است.

وی افزود: خدا برکات زیادی بر کشور ما عطا کرده اما به درستی از آنها استفاده نمی کنیم چرا که معامله گرنیستیم در کارهای خود خداوند را ناظر نمی بینیم، پدر جابر بن عبدالله انصاری در جنگ احد از تنها یاران باقی مانده پیامبر(ص) است همه تنگه را خالی کردند اما او از تیراندازانی بود که جنگ را ترک نکرد و شهید شد و از این فرد فرزندی به وجود می آید مانند جابر که اربعین را به یادگار گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: ثواب پیاده روی تمام افرادی که به اربعین می روند برای جابر بن عبدالله انصاری نیز نوشته می شود، ما باید زیارت اربعین را از راه دور بخوانیم، جابر با طاغوت زمان مبارزه کرد در جنگ ها در کنار امیرالمومنان بود، ویژگی های زیادی در این زیارت نهفته است.

سردار الماسی تاکید کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس برای تامین کوچکترین چیزها مشکل داشتیم اما اکنون به برکت خون شهدا، به موفقیت های بزرگی دست یافتیم چرا که با همه کمبودها مردم و مسئولان با همه وجود پای کار آمدند و رهبری حضرت امام خمینی(ره) که تنها خدا را می دید سبب پیروزی ما شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار