در یادواره شهدای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بن عنوان شد:

پیروی از راه شهدا بر همه ما واجب است

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس یادواره شهدای مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر بن به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۲۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، حجت الاسلام و المسلمین شیخ کبیر اسماعیلی در  یادواره شهدای مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر بن گفت: شهدا که از گوشه و کنار میهن اسلامی برای دفاع از ارزشهای اسلامی و جنگ با کفر و استکبار در جبهه ها گردهم آمدند، ره صد ساله را یک شبه طی کردند و به مقاماتی رسیدند که بسیاری از بزرگان غبطه آن را می خورند و آرزوی دست یافتن به آن جایگاه رادارند.

وی اظهار داشت: برخی می گویند که یک شب هزار شب نمی شود و یک گناه که چیزی نیست، در حالیکه ممکن است یک شب بی توجهی یا یک گناه مسیر زندگی انسان را عوض کند و بدبختی ابد را برای انسان رقم بزند، کما اینکه در داستان عاشورا نیز برخی از افراد نصف روز یا یک روز در کربلا بودند ولی با قرار گرفتن در لشکر یزید عاقبت به شر شدند.

کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: شهدا آدمهای بزرگی بودند که در دانشگاه جبهه تربیت یافتند و از همه چیز خود برای بر زمین نماندن حرف ولی گذشتند تا با کمترین امکانات بر دشمنی که همه دشمنان استکباری با او متحد شده بودند پیروز شوند فلذا ما نیز وظیفه داریم راه آنها را ادامه دهیم و بتوانیم گوشه ای از حق بزرگی که شهدا بر گردن ما  دارند را جبران کنیم.

گفتنی است مسجد  حضرت ابوالفضل علیه السلام  در دوران دفاع مقدس 15 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات