خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تفکر انقلابی و ولایت پذیری موجب پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس شد

دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: تفکر انقلابی و ولایت پذیری شهدا و رزمندگان موجب پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۰۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در مسجد قبا شهرک ولیعصر شهرستان دامغان در جمع بسیجیان اظهار کرد: تفکر انقلابی و ولایت پذیری شهدا و رزمندگان موجب پیروزی، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: رزمندگان به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای کسب رضایت خداوند، ایستادگی در مقابل ظلم و پیروزی ملت قدم در راه جهاد و شهادت نهادند.

تقی پور تصریح کرد: رهبری جامعه از دیگر دلایل پیروزی و سربلندی ایران در جنگ بود و دفاع مقدس به عنوان یک گنج گرانبها همچنان باید زنده و پویا باشد همانطور که فرهنگ عاشورا و جهاد امام حسین (ع) در جامعه جاری است.

او با اشاره به تفکر انقلابی در دولت جدید تصریح کرد: بیش از 46 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده و این کار انقلابی، بسیار بزرگ و ناشی از لطف خداوند می باشد درحالی که در دولت گذشته تنها 1 میلیون و 200 هزار دوز واکسن وارد کشور شد.

تقی پور افزود: یکی از الزامات مهم رشد و تعالی کشور تقویت روحیه و اندیشه انقلابی در میان آحاد مختلف جامعه است .

او بیان کرد: دفاع مقدس، معاندان را برای همیشه در جنگ سخت با جمهوری اسلامی مایوس کرد و حال برای پیروزی در این جنگ نرم باید با تقویت ولایت پذیری، روحیه جهادی، بصیرت و آگاهی دشمن را از رسیدن به اهداف شومش ناامید ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار