خبرهای داغ:

نواختن زنگ مهر و مقاومت، ایثار نماز و شهادت در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت، ایثار نماز و شهادت؛ در مدرسه خیرساز حاج موسی عضدی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۰۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
به گزارش روابط عمومی مدیریت؛ همزمان با سراسر کشور، آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت، ایثار نماز و شهادت؛ در مدرسه خیرساز حاج موسی عضدی، با حضور امام جمعه شاهرود، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان، سرپرست شهرداری، معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، رییس شورای اسلامی شهر شاهرود، نمایندگان فرماندهی ارتش و نیروی انتظامی شهرستان، روسای مجمع خیرین مدرسه ساز و شورای مرکزی انجمن، مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، و با حضور افتخاری حاج موسی عضدی خیر مدرسه ساز شهرستان شاهرود برگزار شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین حاضر در این آیین و با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی، تقارن شروع سال تحصیلی را با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین ابا عبدالله الحسین گرامی داشت و لزوم همراهی اولیا و مدارس را در شروع ایمن و مطمئن آموزش‌های حضوری یادآور شد.
سیدمحمد موسوی؛ بازگشایی مدارس پرجمعیت شهرستان را، تدریجی و اقتضایی اعلام نمود و تصریح کرد: عوامل اجرایی مدارس؛ با دقت و اهتمام ویژه، شرایط را برای بهره مندی دانش آموزان از کلاس‌های حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم می‌سازند.
در ادامه حجه الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود، با اعلام خرسندی از ایجاد شدن زمینه حضور دانش آموزان در مدارس و ازسرگیری آموزش‌های حضوری، سلامتی کلیه معلمان و دانش آموزان را در طول سال تحصیلی جدید از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
علیرضا حاج قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، نقش حوزه‌های سلامت و تربیت بدنی را در اجرای فعالیت‌های آموزشی مدارس در دوران کرونا مهم و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: وجود شیوع و تهدید ویروس کرونا فرصتی شد تا اهمیت و ضرورت سلامتی و تحرک بدنی، بیشتر از گذشته در سطوح مختلف نظام تعلیم و تربیت به منصه ظهور برسد.
نواختن زنگ مهر و مقاومت، ایثار، شهادت و نماز توسط خیر نیک اندیش حاج موسی عضدی، اجرای رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی و دکلمه خوانی و مداحی دانش آموزان پیرامون دفاع مقدس و اربعین امام حسین (ع)، از دیگر بخش‌های این آیین بود.
این مراسم با همکاری بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها