همزمان با بازگشایی مدارس ؛

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس لردگان نواخته شد

همزمان با چهل ویکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس زنگ ایثار و مقاومت در مدارس لردگان به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۱۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده لردگان  گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس ،زنگ ایثار  و مقاومت در مدارس بخش لردگان  و به صورت نمادین در مدرسه نمونه بشری با حضور نماینده مردم شهرستان لردگان و خانمیرزا در  مجلس شورای اسلامی ،فرمانده سپاه ناحیه لردگان . برخی از مسئولین اداره آموزش و پرورش  به صدا در آمد.

در این مراسم نماینده  مردم شهرستان لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این دوران را اوج قدرت ایمان وتوکل بر خدا دانست و گفت: رزمندگان در دفاع  مقدس با سلاح ایمان و توکل بر خدا بردشمنان قدرتمند و متحد جمهوری اسلامی ایران پیروز شدند.

حسین بامیری  به نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با مرور تاریخ دفاع مقدس و شهیدان این دوران تاریخی و حماسه ساز متوجه می شویم که دانش آموزان و قشر فرهنگی جامعه در بین رزمندگان بسیجی ومردم این سرزمین توانستند صحنه های دفاع از ایران اسلامی را خلق نمایند و کشورهای مستکبر را متحیر سازند.

بامیری ادامه داد: دفاع مقدس عزت جمهوری اسلامی ایران را جند برابر کرد و کسانی که فکر می کردنداین نظام نو پا در برابر تهاجم مهره استکبار یعنی صدام  بیش از چند روز مقاومت ندارد ، ولی قدرت توکل بر خدا و پیرویاز مکتب امام حسین (ع) با عث حضور اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان در جنگ شد و برگ برنده این دفاع مقدس به دست رزمندگان اسلام افتاد و دشمنان فهمیدند که ایران اسلامی با سایر کشورها فرق دارد.

نظیر چنین برنامه ای در سایر مدارس شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات