یادواره 15 شهید روستاهای کلل و چهله شهرستان دشتی برگزار شد.

یادواره 15 شهید روستاهای کلل وچهله شهرستان دشتی با حضور خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان ، مسئولین ادارات و جانشین منطقه دوم ندسا در محوطه حسینیه 14 معصوم روستای کلل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۷۶۷۶۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در یادواره شهدای روستاهای کلل و چهله شهرستان دشتی گفت: جنگ هشت ساله ما در دوران دفاع مقدس جنگ اسلام وکفر و جنگ احزاب بود، چون تمامی کفر باتجهیزات و با تمام توان خود در مقابل انقلاب نوپای اسلامی ایستاده بود و این انقلاب منافع کشورهای سلطه گر را به خطر انداخته بود.

سرهنگ زارعی تبار بیان کرد: امروز تمامی ملت ها وکشورهای که در مقابل ظلم ایستاده اند اگوی خود را انقلاب اسلامی می دانند و این عظمت و اقتدار چیزی نیست جز تجربه گران سنگ دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان و ایثارگران است.

وی افزود: افول تمدن غرب مدتهاست که آغاز شده و انقلاب اسلامی با تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب، حضور همیشه در صحنه مردم و تاکتیک مقاومت  بر همه فتنه ها و مشکلات با توکل و اعتماد به نصرت الهی پیروز شده است.

یادواره 15 شهید روستاهای کلل و چهله شهرستان دشتی برگزار شد.

فرمانده سپاه دشتی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و سر بلندی و دشمنان در نهایت ذلت هستند و ایران سر افراز دارای یک قدرت بین المللی در جهان شده است.

وی بیان کرد: هر کجا مقاومت کردیم و ایستادگی، پیروز شدیم و هر کجا عقب نشستیم شکست خورده ایم و وظیفه ما زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس و عمل به وصیت نامه شهداء که تاکید بسیاری بر پیروی و اطاعت از ولایت فقیه داشته اند.

در ادامه سرهنگ قربانی معاون عملیات پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر به بیان نقش مهم و موثر نیروی هوایی در دفاع مقدس و نیروی انسانی الهی و معنوی در آن دوران پرداخت.

وی گفت: بخاطر رشادت های خلبانان نیرویی هوایی، صدام اعلام بود که عراق با ایران و بوشهر می جنگد، چون نقش مهمی را پایگاه هوایی بوشهر در انهدام تجهیزات دشمن و شکست عراق در عملیات ها ایفا کرده بود.

در پایان ذاکر اهل بیت(ع) حاج علی واعظ به مرثیه سرایی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار