استاندار یزد:

اقتصاد دانش بنیان و شهر هوشمند از مهمترین رویکردهای توسعه استان یزد است

استاندار یزد با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان و شهر هوشمند از مهمترین رویکردهای توسعه استان یزد است، محی‌الدینی را یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن شورای شهر یزد به عنوان شهردار یزد دانست.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۴۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی طالبی در آیین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید یزد که در باغ جهانی دولت‌آباد برگزار شد اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین دوره‌های کاری همین دو سال گذشته بود که با وجود محدودیت‌ها و موانعی که کرونا بخشی از آن بود.

وی با بیان اینکه در این دوره خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های خوبی در کنار شورای اسلامی دور پنجم در شهرداری صورت گرفت تصریح کرد: یکی از دوره‌های خوبی که شهرداری و شورای شهر توانست به وظایف اصلی و اساسی مربوط به مدیریت شهری عمل کند همین دوره بود.

استاندار یزد گفت: ما شهرداری داشتیم که در ابعاد مختلف دارای برنامه بود و کار‌های خوبی هم انجام داد و توانست به وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شده عمل کند.

طالبی با اشاره به اینکه شهردار جدید یزد مدیری جوان، با انگیزه و فعال است گفت: وی همکاری بسیار خوبی را با مجموعه مدیریتی استان در دو سال و نیم گذشته داشتند و در سازمان همیاری شهرداری‌ها دوره بسیار موفقی به جهت اجرای پروژه‌ها داشت.

وی ادامه داد: مهندس محی‌الدینی یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که می‌توانست توسط این شورا صورت بگیرد و این انتخاب را شورای ششم با توجه به ظرفیت‌های داخلی انجام داد.

استاندار یزد عنوان کرد: در طول چند سال گذشته یکی از موفقیت‌های استان یزد همگرایی بسیار خوبی بود که در مجموعه دستگاه‌های مختلف و نهاد‌های عمومی حول محور نیاز‌های عمومی استان صورت گرفت.

طالبی افزود: تداوم این همگرایی، تعامل و روحیه همکاری بین دستگاه‌های مختلف مورد نیاز استان و مردم عزیز استان است که استحقاق بیشتری برای خدمت دارند.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که شهرداری خیلی خوب می‌تواند به مجموعه استان کمک کند، فعالیت حول محور‌هایی است که به عنوان اولویت توسعه استان دیده شده است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: بحث اقتصاد دانش‌بنیان و حوزه فناوری‌های نو، نوآوری و شهر هوشمند از جمله مهمترین رویکرد‌های توسعه استان است و امروز در مجموعه شهرداری اقدامات گسترده‌ای در این حوزه در حال انجام است و می‌تواند انگیزه‌های جدیدی برای فعالیت در این حوزه در سطح شهر و استان خلق کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار