خبرهای داغ:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری؛

قدرت دفاعی کشور دستاورد دفاع مقدس و خون شهداست

آیت اله اسلامی گفت: امروز در حوزه دفاعی در هرکجایی که به ما و اهداف تحت حمایتی ما تعدی شود ما همان نقطه مبدا را از بین خواهیم برد و این قدرت دفاعی، دستاورد انقلاب، دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ما می باشد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن اربعین حسینی، جلسه بصیرتی کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید احمد الهیاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور آیت اله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد.

آيت الله اسلامی، نماينده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه بیان کرد: روزگاری در ایام جنگ، حتی در ساحل خرمشهر نمی توانستیم کمی آن طرف تر از آبهای آزاد وارد شویم اما امروز ناوهای جنگی ایران، بندر طارق اقیانوس اطلس هند را می پیماید.

وی گفت: وقتی مخازن سوخت از ایران به سمت لبنان حرکت کرد سخنان سیدحسن نصرالله را ببیند که محکم و با قاطعیت بیان کرد این کشتی ها در خاک لبنان است و هرگونه تعدی به آن با پاسخگو جدی و محکم روبرو می شود.

آیت اله اسلامی در ادامه اظهار کرد: این اقتدار اسلام و امت اسلامی به برکت حسین(ع) است و اگر حضور نفوذی ها نبود امروز اوضاع ما این نبود که حتی تهیه مواد اولیه زندگی ما را با مشکل مواجه سازد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز در حوزه دفاعی در هرکجایی که به ما و اهداف تحت حمایتی ما تعدی شود ما همان نقطه مبدا را از بین خواهیم برد و این قدرت دفاعی، دستاورد انقلاب و شهدای گرانقدر ما می باشد.

آیت اله اسلامی گفت: کار در اوقاف و نیات واقفین، از ازدواج و تهیه جهیزیه تا احیا شعائر اسلامی و عزاداری حسین(ع) همه منشأ خیر و برکت است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار