خبرهای داغ:

استفاده غیرمتعارف از فضای مجازی عامل افزایش آسیب‌های اجتماعی

شاهرود_فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: استفاده غیرمتعارف از فضای مجازی یکی از عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی در خانواده از جمله افزایش آمار طلاق است.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
استفاده غیرمتعارف از فضای مجازی عامل افزایش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تبیین کرد و گفت: ۲۰ کارگروه از یک ماه گذشته در این شهرستان فعال شد تا افزون بر یکهزار و ۱۰۰ برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تدوین کنند.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا می‌شود، تصریح کرد: روز ۳۰ شهریورماه تجلیل از ۱۲۰ رزمنده دفاع مقدس به نمایندگی از ۱۵ هزار رزمنده شهرستان شاهرود در سالن ذوب آهن انجام خواهد شد.
او با بیان اینکه آیین رژه نیرو‌های مسلح در تمامی نقاط کشور برگزار نخواهد شد، افزود: رژه موتوری در ساعت ۱۰ صبح ۳۱ شهریور در شهر‌های شاهرود و بسطام برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ابراز داشت: در هفته دفاع مقدس ذکر وصیت نامه شهداء و روایتگری رزمندگان در بین نماز‌های جماعت موجب می‌شود جوانان بیشتر با فرهنگ شهادت و مقاومت آشنایی پیدا کنند.
خوشقدم با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری بین تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اجتماعی است، افزود: در کانون بسیج جوانان شاهرود ۶ مشاور خانواده حضور دارند که این ظرفیت می‌تواند به اداره بهزیستی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
او ادامه داد: استفاده غیر متعارف از فضای مجازی یکی از عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی در خانواده از جمله افزایش آمار طلاق است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها