به همت بسیج اصناف شهرکرد برگزار شد؛

تجلیل کسبه فرخشهر از خانواده معظم شهید بهزاد نوروزی

جمعی از فرماندهان، مسئولین و بسیجیان حوزه مقاومت سردار شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد و اتاق اصناف فرخشهر از خانواده معظم شهید "بهزاد نوروزی" سرکشی و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد گفت: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان، مسئولین حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد، اتاق اصناف فرخشهر و بسیجیان پایگاه شهید نطنزیان از خانواده معظم شهید "بهزاد نوروزی" سرکشی و تجلیل کردند.

در این دیدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های ایشان بیان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد افزود: ارج نهادن به خانواده شهدا باید سرلوحه کار تمام مسئولان و مردم قرار بگیرد.

وی، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان در دفاع از میهن، یار و مددکار خانواده آنان باشیم.

وی، گفت: صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.

گفتنی است؛ شهید بهزاد نوروزی متولد شهر فرخشهر بود که در سن 22 سالگی و طی دوران دفاع مقدس به فوز عظیم شهادت نائل آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار