بسیجیان بازوی کار در اجرای طرح شهید سلیمانی هستند

هیرمند/ با همت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح شهید سلیمانی با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۱۹
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

سرهنگ پاسدار علی محبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در هیرمند گفت: مواسات و همدلی مومنانه در ارتباط با مطالبه مقام‌ معظم رهبری تحت عنوان«رزمایش همدلی» به مناسبت ماه صفر برگزار شده است.

وی افزود:  با توجه به شرایط ویژه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان ایجاد شده و بسیاری از هموطنان از نظر وضعیت کار و شرایط اقتصادی در شرایط سختی به سر می برند ما نیز باید رزمایش همدلی را به بهترین نحو به نمایش بگذاریم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند بیان کرد: برای تحقق این رزمایش، نباید به صورت جزیره ای عمل کنیم، ان شاالله با کمک نیروهای بسیجی و با همراهی تمام ارگانها حرکت جمعی را به صورت دقیق و حساب شده آغاز کنیم و بسیجیان نیز در این امر به عنوان بازوی اجرایی کار باشند.

 این مسئول ادامه داد: در این شرایط بسیجیان آستین همت بالا زده اند و در راستای گره گشایی ازمشکلات معیشتی نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در میدان آمده اند تا با حضور خود در اجرای  طرح شهید سلیمانی مرهمی بر آلام قشر مستضعف شهرستان باشند.


سرهنگ محبی تصریح کرد:  در راستای رزمایش کمک های مومنانه تعداد ۳۰ بسته سبد معیشتی، ۳۰عدد کیسه آرد چهل کیلویی، ۳۰۰عدد ماسک و پک بهداشتی در بین افراد محروم عشایر در بخش قرقری از توابع شهرستان هیرمند  توزیع شد.

ارسال نظرات