بازديد جمعي از مسئولين زنجاني از مراكز واكسيناسيون اين استان

زنجان-جمعي از مسئولين زنجاني از مراكز واكسيناسيون اين استان بازديد كردند.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۹۸
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ آیت الله علی خاتمی؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه، حجت الاسلام حسن بیگدلی و سرهنک عباس بابایی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج)، حجت الاسلام مختار کرمی؛ رئیس کل اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام علی ناصر؛ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام جعفری؛ رئیس حوزه علمیه و جمعی از مسئولین استانی از مراکز واکسیناسیون استان بازدید کردند.
 
بازديد جمعي از مسئولين زنجاني از مراكز واكسيناسيون اين استان

آیت‌الله علی خاتمی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه استان زنجان چند هفته دیرتر نسبت به کشور وارد پاندمی ویروس کرونا شد، اظهار داشت: این مدت کوتاه موجب شد تا کادر درمان و مدافعان سلامت آمادگی لازم برای مقابله با ویروس کرونا را بدست بیاورند.

وی با بیان اینکه میانگین فوتی استان زنجان ۱/۲ در مقایسه با رکورد فوتی‌های کشور می‌باشد، گفت: این نشان دهنده آمادگی لازم کادر درمان و مدافعان سلامت در استان است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در بازدید از مراکز واکسیناسیون شاهد رضایت کامل مراجعان کنندگان هستیم، عنوان کرد: استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها در امر واکسیناسیون شرایط مطلوبی دارد و خوشبختانه افراد واجد شرایط تقریباً همه واکسینه شده اند.

این مسئول تاکید کرد:تمامی واکسن‌های توزیع شده در مراکز واکسیناسیون مورد تایید وزارت بهداشت و درمان کشور است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه مراکز تجمیع واکسیناسیون استان در شرایط مطلوب و بدون تراکم جمعیت است، اظهار کرد:مرکز واکسیناسیون امام علی (ع) که به همت سپاه انصارالمهدی (عج) در یکی از مناطق پر جمعیت استان راه اندازی شده است و سبب تسریع در روند واکسیناسیون می‌شود.


وی با اشاره به میانگین مراجعین برای دریافت واکسن در این مرکز عنوان کرد:مرکز تجمیع واکسیناسیون امام علی (ع) ظرفیت افزایش دو برابری واکسیناسیون در صورت وجود مقدار کافی واکسن را نیز دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به طرح شهید سلیمانی، اظهار داشت:سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تمام ظرفیت پای کار بوده و با راه‌اندازی واکسیناسیون خودرویی موجب تسریع در ارائه خدمات به مردم شریف استان شده است.

وی ادامه داد:خوشبختانه گزارشی در خصوص عوارض شدید پس از دریافت واکسن در استان زنجان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی و تزریق واکسن اهمیت بسزایی دارد، عنوان کرد:همچنین نباید از توکل به خدا، دعا، و خواندن قرآن و بخصوص دعای هفتم صحیفه سجادیه غافل شد چرا که که خواندن آن بسیار توصیه شده است.

این مسئول در پایان با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هیئات مذهبی در ماه محرم گفت:هیئت‌های مذهبی دستورالعمل‌ها بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار