خبرهای داغ:
سردار دامغانی عنوان کرد؛

گام دوم انقلاب فرصت مناسبي براي حرکت به سمت تمدن نوين اسلامي

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: گام دوم انقلاب فرصت مناسبي براي حرکت به سمت تمدن نوين اسلامي است.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۲۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همايش تجليل از هاديان سياسي بسيج استان سمنان گفت: در ايام انتخابات تمام کساني که دغدغه انقلاب را داشتند خدمات زيادي براي تشويق مردم به مشارکت در انتخابات داشته اند.

ايشان ادامه داد: تبليغات رسانه اي دشمنان بر عليه کشور ما در انتخابات براي کاهش مشارکت مردم با شکست رو به رو شد و مردم مشارکت گسترده اي در انتخابات داشتند که اين نتيجه زحمات شما هاديان سياسي بود.

او افزود: سپاه و بسيج روشنگري پاک در ايام انتخابات داشتند و ورود مصداقي و جانبدارانه از هيچ فردي نداشتند و صرفا براي حضور حداکثري مردم در انتخابات تلاش ها انجام شد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: امروز بستر براي شکل گيري دولت اسلامي فراهم شده است و از اين فرصت بايد براي عبور از مرحله دولت اسلامي براي شکل گيري تمدن اسلامي تلاش شود.

او ادامه داد: امروز وضعيت آمريکا در منطقه نشان از شکست سنگين سياست هاي آمريکا در منطقه است و مشارکت بالاي مردم در انتخابات سوريه حکايت از همين موضوع دارد.

سردار دامغاني افزود: در گام دوم انقلاب زمينه براي حرکت پر شتاب به سمت تمدن نوين اسلامي ايجاد شده است و همه بايد در اين راه تلاش کنيم.

در پايان اين مراسم از جمعي از هاديان سياسي تقدير شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار