خبرهای داغ:

تقدیر از هادیان سیاسی سپاه ناحیه شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ در راستای تلاش و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، از هادیان سیاسی سپاه ناحیه شاهرود تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۱۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج، به همت معاونت سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه از هادیان سیاسی سپاه ناحیه شاهرود در راستای مشارکت فعال در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تقدیر به عمل آمد.
در این نشست حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات در ۲۸ خرداد ماه اظهار کرد: این پیروزی برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین بود و آن‌ها را از گذشته بیشتر عصبانی نمود.
وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: بیش از ۱۵۰۰ نشست بصیرتی توسط پایگاه‌ها و اقشار بسیج در راستای تحقق مشارکت حداکثری در سطح شهرستان برگزار شد که هادیان سیاسی در این راستا تلاش فراوانی نمودند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم نیز در این نشست با تقدیر از زحمات همه بسیجیان و بویژه هادیان سیاسی در تحقق مشارکت حداکثری با توجیه جامعه بر توجه به این امر تاکید کرد و گفت: تلاش‌های ما تازه شروع شده و باید در راستای تحقق عدالت در جامعه و مطالبه گری خولسته‌های مردم با روشنگری تلاش کنیم.
در این نشست از هادیان سیاسی فعال در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار