بازگشت آخرین گروه کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک/استقبال رییس سازمان بسیج ورزشکاران

مرام استقبال از آخرین گروه ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک توکیو با حضور رییس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۲۴۱
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران ؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آخرین گروه از کاروان وررشی ایران در بازی های پارالمپیک توکیو شامل مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته و ورزشکارانی که در روزهای پایانی در توکیو به میدان رفتند، با استقبال خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور،حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان، نوباوه، یزدی خواه و راستینه، سارا فلاحی و هاجر چنارانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، دکتر مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولین ورزش کشور از طریق فرودگاه امام خمینی رحمه الله علیه وارد کشور شدند.

مراسم استقبال با حضور مسئولین جمهوری اسلامی ایران همراه با طنین آیاتی از قران و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس تک تک اعضای کاروان با معرفی مجری وارد سالن شدند.
 
تعدادی از خانواده قهرمانان کاروان سردار دلها هم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دست داشتند در مراسم استقبال حضور داشتند.
 
حضور فرزندان برخی از قهرمانان که با دسته های گل به استقبال پدران خود آمده بودند جالب توجه و دیدنی بود و نشان از حمایت خانواده ها از قهرمانان دارد.
 
برخی از مسافرین فرودگاه هم به محض اطلاع از ورود کاروان سردار دلها به استقبال آمدند و افتخار آفرینی ورزشکاران با اراده ی ایران را تبریک گفتند.
 
نمایندگان شبکه های مختلف تلویزیونی برای پوشش خبر ورود کاروان ورزشی ایران در فرودگاه امام خمینی رحمه الله علیه حضور داشتند و حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان ورزشی نیز جلوه خاص خود را داشت و بیانگر توجه رسانه ها به افتخار آفرینی کاروان سردار دلها است.
 
ورود کاروان ورزشی سردار دلها همراه با طنین سرودهای حماسی و اهتزاز پرچم های ایران جلوه ی باشکوهی به مراسم استقبال بخشیده بود.
 
کاروان ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک توکیو با ١٢ طلا ، ١١ نقره و ١ برنز در جایگاه سیزدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.
 
کاروان سردار دلها از حیث مرغوبیت مدال بهترین نتیجه ایران در تاریخ بازی های پارالمپیک را به ارمغان آورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار