خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان رامیان خبر داد:

​اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در رامیان

سرهنگ سمیعی: سپاه شهرستان در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی در قالب شورای دفاع‌زیستی در امر واکسیناسیون به کمک کادر درمان می‌آید.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۸۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

​اجرای مرحله جدید طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در رامیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سمیعی فرمانده سپاه شهرستان رامیان اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم‌ وارد میدان شد.

وی گفت: سپاه شهرستان در گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب شورای دفاع‌زیستی محلات در شهر و روستاها با کمک  پایگاه‌های بسیج، شبکه بهداشت و درمان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، امامان جماعت، خیرین، گروه‌های جهادی و مرکز خدمات جامع سلامت در روستاها و شهرها در قالب پنج کارگروه شامل بسیج سازندگی،رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر محدودیت ها، واکسیناسیون و رزمایش کمک مومنانه فعالیت می‌کند.

 سمیعی در ادامه با توجه به ورود پیک پنجم و تشکیل شورای پدفند زیستی محله محور بیان کرد: شورای پدافند زیستی در طرح شهید سلیمانی در تمام محلات شهرستان تشکیل شده و تمام امکانات، تجهیزات و سالن های ورزشی سپاه و بسیج در اختیار کادر درمان جهت واکسیناسیون  قرار گرفته شده است.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان افزود: تا پایان ریشه‌کنی بیماری ویروس کرونا در کشور و استان،  سپاه و بسیج در کنار مردم و کادر درمان  بوده و تلاش می‌کنیم تا خدمات مطلوبی را به مردم و نیازمندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار