خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

یادواره‌های شهدا باید یادواره‌های خدمت باشند/ احیای روحیه ایثار و شهادت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

نهاوند-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا دانست و گفت: یادواره‌های شهدا باید یادواره‌های خدمت باشند.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۳۴
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

یادواره‌های شهدا باید یادواره‌های خدمت باشند/ احیای روحیه ایثار و شهادت رمز ماندگاری انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مصطفی رستمی در دومین جلسه قرارگاه شهرستانی دومین کنگره سرداران، امیران ، فرماندهان و ۸۰۰۰ شهید استان همدان اظهار داشت: از جمله برنامه‌هایی که مقام معظم رهبری نظارت بر آن دارند کنگره سرداران، امیران و شهدا است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و این امر یک امر ولایی و یک تکلیف است که بر عهده ما است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا دانست و تصریح کرد: یادواره‌های شهدا باید یادواره‌های خدمت باشند و علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در راستای خدمت به مردم مظلوم و رسیدگی به آنان باشد.

وی گفت: کنگره شهدای استان همدان در سال ۱۴۰۲، بهانه‌ای برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس توسط رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر استان به نسل آینده خواهد بود.

رستمی افزود: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و از خود گذشتگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی با بیان اینکه احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: معرفی و شناساندن شهدا از اقدامات خوب این کنگره است.

گفتنی است؛ کنگره 8 هزار شهید استان همدان در بهار سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار