مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خبرداد:

خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی در باباحیدر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از اعزام تیم تخصصی روانپزشکی طرح ملی شهید دکتر رهنمون به باباحیدر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۶۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مهین غفاری در گفتگو با خبرنگار ما از مشارکت بسیجیان جامعه پزشکی در قالب طرح های مختلف برای خدمت رسانی به مردم در اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج جامعه پزشکی در کنار کادر سلامت استان بوده و خدمات مختلفی را ازجمله مشارکت در کنترل مبادی ورودی و خروجی استان و شهرستان ها، اعزام تیم های تخصصی پزشکی، مشاوره و آموزش ، ارائه خدمات رایگان ویزیت و دارو و ...،  ارائه کرده است.

دکتر غفاری افزود: هم اکنون بیش از 150 نفر از بسیجیان جامعه پزشکی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان خدمت رسانی می کنند، تا ان شاءالله شاهد دفع این بیماری از کل کشور و بازگشت سلامت به جامعه باشیم.

 وی همچنین گفت: تیم تخصصی روانپزشکی طرح ملی شهید دکتر رهنمون از کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان هشتم شهریورماه جاری به شهر باباحیدر  اعزام شد.

دکتر  غفاری، افزود: اهم‌خدمات ارائه شده به مردم شریف منطقه شامل موارد ذیل بود:

  • ویزیت تخصصی۲۰ بیمار توسط روانپزشک    
  • شناسایی ۹ بیمار جدید و تشکیل پرونده
  • مشاوره تخصصی روانشناسی۲۰ نفر
  • آموزش چهره به چهره فردی سلامت روان ، مهارتهای زندگی ، پیشگیری از اعتیاد و فرزند پروری ۲۰ نفر.
  • ارائه داروی مورد نیاز به صورت رایگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان‌شهرستان فارسان

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تعداد بیمار با نوبت دهی قبلی و با فاصله زمانی در مرکز خدمات جامع سلامت باباحیدر حاضر شدند و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از خدمات مشاوره ای روانشناس و ویزیت رایگان توسط روانپزشک بهره مند شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار