خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)؛

دولت شهید رجایی، مبنای اعتماد بخشی و امیدآفرینی مردم به دولت باشد

حجت الاسلام پنجی گفت: دولت باید از اقدامات تند و حاشیه سازی ها پرهیز کند و دولت شهید رجایی را مبنای اعتماد بخشی و امیدآفرینی مردم به دولت قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۶۹۳۱۰
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در مراسم بسیج اصناف که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود، دولت شهید رجایی را دولت مردمی معرفی کرد و گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است و بارزترین ویژگی این شهیدان، مردمی و ساده زیستی بودن آنها بود.

وی در ادامه افزود: تأکید بر بازسازی رابطه مردم و دولت یکی از مهم ترین محورهای سخنان رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت بود و این بازسازی باید در کوتاه ترین زمان ممکن ترمیم شود و اعتمادبخشی به بدنه اجتماعی جامعه برگردد.

حجت الاسلام و المسلمین پنجی، دولت شهید رجایی را مبنای اعتمادبخشی و امیدآفرینی مردم به دولت دانست و تأکید کرد: نارضایتی اجتماعی از عملکرد برخی مدیران دولت های قبلی کار را به آنجا رساند که « امید » و « اعتماد » حلقه مفقوده جامعه ایران شد. از این رو، دولت جدید اگر بتواند مبارزه واقعی و مبتنی بر سازوکار با فسادستیزی را انجام دهد، قطعاً بخش زیادی از اعتماد از دست رفته مردم به مسئولان بازسازی خواهد شد. دولت باید از اقدامات تند و حاشیه سازی ها پرهیز کند و دولت شهید رجایی را مبنای اعتماد بخشی و امیدآفرینی مردم به دولت قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در پایان سخنان خود، به رفتار و سلوک مسئولان با مردم اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در حوزه بازسازی اعتماد مردم به دولت باید رخ دهد، نحوه رفتار و سلوک مسئولان با مردم است. این موضوع بسیار مهم و حیاتی است و اگر دولت جدید به دنبال مبارزه با فساد و بازسازی اعتمادبخشی و امیدآفرینی در جامعه است، باید از توان و نظرات همه نخبگان و دلسوزان کشور استفاده کند و مسئله مبارزه با فساد و تشکیل دولت پاک دستان را آلوده به رقابت های جناحی و سیاسی نکند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار