خبرهای داغ:

زنگ مهر مقاومت و جشنواره مجازی دفاع مقدس در شاهرود

شاهرود_در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس آموزش و پرورش شاهرود بر اجرای زنگ مهر مقاومت و برگزاری جشنواره مجازی دفاع مقدس و پروژه مهر تاکید شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۹۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
زنگ مهر مقاومت و جشنواره مجازی دفاع مقدس در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس آموزش و پرورش شاهرود در نمازخانه این اداره برگزار شد.
سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به تقارن مبارک آغاز هفته دفاع مقدس با زنگ مهر و مقاومت، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد را با توجه به توانمندی و مهارت بالای دانش آموزان در تولید محتوا ضروری دانست و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان که الگو‌های ایثار و مقاومت هستند، بسیار خوب و موثر برشمرد.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن تاکید بر توجیه مدیران مدارس در برگزاری پربار برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و لحاظ کردن آن بعنوان زیرمجموعه پروژه مهر، آماده سازی فضای داخلی و بیرونی مدارس را نیز بسیار مهم دانست.
کریمی بر تولید محتوا با موضوع دشمن شناسی و نیز برگزاری جشنواره مجازی را از اولویت‌های مهم برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها