خبرهای داغ:

نشست سرگروه های جهادی بسیج دانش آموزی ولایت سرخه برگزار شد

نشست سرگروه های جهادی بسیج دانش آموزی ولایت با هدف برنامه ریزی و همانگی برنامه ها پیش رو در سالن جلسات نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۰۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست سرگروه های جهادی بسیج دانش آموزی ولایت با حضور حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.

حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت بر استفاده از فرصت های پیش آمده جهت خدمت صادقانه به مردم تاکید کرده و خواستار توجه بیشتر گروه های جهادی به این امر مهم شد.

او با توجه به حضور دانش آموزان در گروه های جهادی بر اساس علاقه و تعهد اخلاقی، استمرار برگزاری جلسات سرگروه ها را به صورت فصلی و بر اساس شرایط زمانی امری ضروری و مهم دانست.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه همچنین با اشاره به برگزاری پویش همکلاسی مهربان (جمع آوری کمک های مردمی در آستانه سال تحصیلی جدید جهت تهیه اقلام دانش آموزان کم برخوردار) همزمان با سراسر کشور، از سر گروه ها خواست تا نسبت به پیگیری اقدامات انجام شده توسط مدیران، معاونین پرورشی مدارس و یا خیرین اهتمام جدی به عمل آورند.

در ادامه علی اسیری مدیر بسیج سازندگی حوزه در خصوص نحوه ثبت اطلاعات گروه های جهادی در سامانه اطلس جهادی توضیحاتی را ارائه و هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار