باهمکاری سپاه فارسان؛

راه اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان فارسان

سپاه ناحیه فارسان با همکاری جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت این شهرستان یک بیمارستان صحرایی با ظرفیت 50 تخت را برای بیماران کرونایی راه اندازی کرد.
کد خبر: ۹۳۶۸۴۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای طرح شهید سلیمانی، سپاه ناحیه فارسان با همکاری جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت شهرستان یک بیمارستان صحرایی با ظرفیت 50 تخت را در محوطه بیمارستان سیدالشهدا شهر فارسان راه اندازی کردند.

 سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این خصوص گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی و همگامی سپاه با مردم و کادر درمان برای پشت سر گذاشتن بیماری منحوس کرونا، سپاه ناحیه فارسان با توجه به اینکه ظرفیت داخلی بیمارستان سیدالشهدا فارسان تکمیل شده بود با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت یک بیمارستان صحرایی با ظرفیت 50 تخت را راه اندازی کرد.

وی گفت: گونه کرونای دلتا با توجه به شدت و سرعت انتقال بالا باعث شده تا وضعیت شهرستان به یک باره قرمز شده و افراد زیادی درگیر این ویروس منحوس شوند.

صالحی افزود: ظرفیت بیمارستان سیدالشهدای فارسان کاملا تکمیل شده است و این حداقل کاری است که ما برای کمک به بیماران و کادر درمان می توانستیم انجام دهیم و به لطف خدا این بیمارستان صحرایی بسیار کارگشا و گره گشا بود و به گفته دوستان و کادر درمانی در بیمارستان، این بیمارستان صحرایی باعث شده تا هجوم بیماران و مردم به داخل بیمارستان کم شده و روزانه بیش از صد نفر در این بیمارستان صحرایی درمان شده و داروهای خود را دریافت می کنند.

وی در پایان عنوان کرد: افتتاح مرکز واکسیناسیون عمومی در محل سالن ولایت و همچنین توزیع بسته های کمک معیشتی در بین بیماران و افراد آسیب دیده کرونا از اقدامات دیگری است که سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا انجام داده و ان شاءالله این اقدامات تا پایان این بیماری منحوس ادامه دار خواهد بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار