بمناسبت گرامیداشت هفته دولت

فرمانده و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه زرند با فرماندار این شهر دیدار و گفتگو نمودند

سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند گفت: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیز فراهم آید
کد خبر: ۹۳۶۸۳۶۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
  1. به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان سرهنگ کردی دراین دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرهفته دولت را تبریک گفت و در ادامه اظهار داشت: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیز فراهم آید و دستاورد‌ها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف برای همگان تشریح شود.
    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ضمن آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم از سفر دکتر رییسی به اهواز تقدیر و این کار را انقلابی و برآمده از مردمی بودن این دولت دانست.
    حجت الاسلام ایزدی در این دیدار نیز اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.
    وی افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.
    فرماندار زرند نیز در این دیدار اظهار داشت: سپاه نور چشم ملت است و تمام دنیا امروز به چشم قدرت سپاه پاسداران را دیده و امروز باعث افتخار این مرز و بوم شده است.
    در پایان فرماندار زرند ضمن آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم از همان شروع نشان داد دولتی مردمی و خدمتگزار است که در روز‌های ابتدایی برای حل مشکلات مردم به اهواز سفر کند.
    خبرنگار:حمید رضا قنبرزهی خبرنگار افتخاری بسیج
ارسال نظرات
آخرین اخبار