به مناسبت هفته دولت برگزار شد؛

تجلیل فرمانده سپاه شهرکرد از کارمندان

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد با حضور در برخی ادارات از زحمات کارمندان به مناسبت هفته دولت تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۶۸۲۵۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج ادارات شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت، فرمانده و مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرکرد با حضور در برخی ادارات شهرستان از زحمات کارمندان ادارات تجلیل کردند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده سپاه شهرکرد در این دیدار با بیان اینکه بیش از یکصد نفر  بسیجی در کمک  به کادر درمان مشارکت دارند با اعلام آمادگی مشارکت بیشتر در این حوزه و افزایش مراکز واکسیناسیون شهرکرد از دو مرکز به سه مرکز افزود: مراکز جدید با همت جمعی مسئولان ذی‌ربط تجهیز شده و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد نیز در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت: هفته دولت بهترین فرصت است تا دولتمردان گزارش کار خود را خصوصا در مورد اقدامات مقابله ای با کرونا با شفافیت در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، افزود: این ایام فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های گذشته منعکس شود، چرا که کارکرد هر حکومتی معمولا با قوه مجریه به منصه ظهور می‌رسد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار