پیام تبریک فرمانده سپاه کردستان به مناسبت کسب رای اعتماد مجلس به حجت الله عبدالملکی

سردارحسینی طی پیامی کسب رای اعتماد مجلس به دکتر حجت الله عبدالملکی فرزند برومند کردستان را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۷۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردارحسینی طی پیامی کسب رای اعتماد مجلس به دکتر حجت الله عبدالملکی فرزند برومند کردستان را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حجت الله عبدالملکی
مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
باسلام و دعای خیر ...

اخذ رای اعتماد مجلس توسط جنابعالی که کوله باری از دانش و تجربه و مدیریت موفق را به همراه دارید ازنمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزندی باکفایت از دیار غیور و فرهنگی کردستان و فردی فاضل، مومن و انقلابی در پذیرش کسوت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موجب مباهات و امید بخش آینده‌ای درخشان برای کشور وخیل عظیم جوانان این مرزوبوم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خلق حماسه‌های جدید اقتصادی و اجتماعی را صد چندان نموده است.

بی شک حضور جنابعالی در این جایگاه رفیع و سکان داری این مسئولیت خطیر نویدبخش افق‌های روشن در آینده ایران اسلامی وامید روزافرون جامعه کار و تولید برای کشور و کردستان همیشه سرافرازخواهد بود.

بدینوسیله ضمن تشکر از حسن انتخاب و رأی اعتماد نمایندگان محترم ملت به حضرتعالی وکابینه محترم دولت سیزدهم مراتب تبریک و خرسندی خود را از انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام داشته. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در مسئولیت جدید خواستارم و امیدواریم با اقدامات برجسته و تلاش‌های شبانه روزی جهت رفع مشکلات اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان، اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرد.


سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار