اطلاعیه بسیج ادارات شهرکرد:

هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب است

بسیج ادارات و کارمندان شهرستان شهرکرد با صدور اطلاعیه به مناسبت هفته دولت، افزود: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۱۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دولت، بسیج ادارات و کارمندان شهرستان شهرکرد اطلاعیه ای به شرح ذیل زیر صادرکرد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِيمِ

ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت کردند.

حضرت امام خمینی (ره)

 هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام دنیوی به خدمت برای مردم و مستضعفان می اندیشیدند. درس بزرگ این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت بزرگ ایران، حضور مؤثر، انقلابی و جهادی در تمامی صحنه ها، دوشادوش مردم بود.

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت خدمتگزار است، همچنین هفته دولت و روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند متعال است.

شرایطی که دشمنان به دنبال دو قطبی های کاذب و ناامید کردن مردم از حاکمیت اسلامی هستند، کارمندان و خادمین ملت می کوشند تا با خدمت صادقانه و جهادی نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

بسیج ادارات و کارمندان شهرستان شهرکرد ضمن عرض تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پیروی از روش و سیره حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی است.

امید است در سایه الطاف الهی و در ذل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه تحقق اهداف متعالی نظام و انقلاب موفق تر از گذشته حرکت نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار