امام جمعه یزد:

شایسته‌سالاری مدیران باید در دستور کار دولت باشد/شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت ویژه می‌خواهند

آیت‌الله ناصری گفت: دولتمردان باید با اتکا به خدا به صورت قدرتمندانه در مذاکرات شرکت کنند و منافع ملی را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۶۸۰۵۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولتمردان ما رفتار و کردار این دو شهید گرانقدر را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: مردمداری، بی‌آلایشی، ولایتمداری و اخلاص از ویژگی‌های این دو شهید گرامی بود.

امام جمعه یزد اظهار داشت: ساده‌زیستی، پشتکار و خستگی‌ناپذیری از دیگر خصوصیات رجایی و باهنر بود و این دو عزیز به معنای واقعی کلمه دلسوز و امین مردم بودند و برای رضای خدا کار می‌کردند.

ناصری با اشاره به آغاز بکار دولت جدید، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت با برنامه‌ریزی و انجام کار کارشناسی بتواند مشکلات کشور را مرتفع کند.

وی اضافه کرد: شایسته‌سالاری مدیران باید در دستور کار دولت باشد، در عین حال دولتمردان باید مشورت در اجرای برنامه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند تا میزان خطا‌های آنان کاهش داشته باشد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: امروز کشور به فعالیت‌های دانش‌محور نیاز دارد و باید با گماردن جوانان خوش‌فکر و علمی در مراکز تولیدی و صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان، به دنبال گشایش کار‌ها بود.

ناصری با اشاره به مذاکرات ایران با کشور‌های غربی درباره برجام، بیان کرد: اکنون دشمن منتظر است ببیند دولت جدید ایران چه خط و مشی را در این مذاکرات در پیش می‌گیرد.

وی تأکید کرد: دولتمردان باید با اتکا به خدا به صورت قدرتمندانه در مذاکرات شرکت کنند و منافع ملی را در دستور کار قرار دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار