مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

پزشک مظهر احیاگری و زندگی بخشی است

کد خبر: ۹۳۶۷۳۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخارگ:عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری خارگ به همراه عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ، عبدالمجید ستایشی رییس روابط عمومی عملیات عمومی و محمدجواد دریالعل رییس HSE پایانه نفتی خارگ بمناسبت  سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و بزرگداشت مقام پزشک، با حضور در بیمارستان صنعت نفت خارگ ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی، با آن‌ها دیدار نموده و از نزدیک مشکلات حوزه اعزام و درمان بیماران کرونایی را بررسی کرد.

عباس اسدروز در این بازدید اظهار داشت: اختصاص یک روز به عنوان روز پزشک نشان از اهمیت و مهم بودن جایگاه پزشک و خدمات پزشکی می‌باشد و خدمات پزشکی جزء خدماتی است که با هیچ سنجه‌ای قابل اندازه گیری نیست.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: ماموریت کادر پزشکی کاستن درد و آلام از بیماران است و این کار و ماموریت ذاتاَ با تقدس همراه است و خدمات پزشکی قدمت و عمری به گستردگی تاریخ بشر دارد.

اسدروز ادامه داد: عوامل بهداشت ودرمان به عنوان مرکز ثقل و پشتیبان صادرات نفت خام در جزیره خارگ می‌باشند و همیشه و در هر شرایطی حضور فعال خود را در عرصه سلامت به نمایش گذاشته و بر اساس موازین اخلاقی و علمی خود، در گسترش سلامت گام برداشته اند.

اسدروز تاکید کرد: در شرایط حال حاضر و با توجه به وضعیت کرونا، عزیزان کادر پزشکی و درمان فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کنند و کادر پزشکی و درمان جزیره خارگ علیرغم تمام محدودیت‌ها تلاش زیادی در راستای درمان بیماران انجام می‌دهند که این تلاش جمعی آن‌ها قابل تحسین است.


دکتر آرام پیله رودی جانشین رییس بیمارستان صنعت نفت خارگ گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، با همدلی که در سازمان‌ها و شرکت‌ها در جزیره خارگ ایجاد شد همه در کنار مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت بودند و با این پشتوانه و دلگرمی که ایجاد شد توانستیم به پیشگیری و درمان و انجام ماموریت خود بپردازیم.


عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ گفت:: سالروز میلاد شیخ الرئیس ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، بهانه‌ای است برای قدردانی از انسان‌هایی که سال‌های متوالی برای کسب علم و دانش می‌کوشند تا از نگین درخشان موهبت الهی یعنی سلامت و تندرستی همنوعان خود محافظت کنند.
عباس غریبی با اشاره به وضعیت کرونا و پیک پنجم این ویروس و تلاش کادر درمان افزود: قبلا وقتی بیماری به پزشک مراجعه می‌کرد، پزشک تمرکز روی بیماری و درمان همان شخص داشت، اما در حال حاضر پزشک هم دغدغه خودش و هم دغدغه بیمارش را دارد و این باعث آشفتگی ذهنی می‌شود و تمرکز را بهم می‌زند.
وی افزود: تلاش پزشکان و کادر درمان با هیچ چیز قابل پاسخگویی نیست و حضور ما قدردانی از قشر زحمتکش و تلاشگر حوزه درمان می‌باشد.



شایان ذکر است در ادامه عبدالمجید ستایشی، محمدجواد دریالعل و محمدرضا دشتی زاده گزارشی از آخرین وضعیت واکسیناسیون ساکنین و کارکنان شرکت‌های نفتی و پتروشیمی را ارائه نمودند و مشکلات اعزام و درمان بیماران کرونا را مورد بحث قرار دادند و در راستای تسهیل در حل مشکلات چاره اندیشی نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار