سپاه و بسیج تا آخرین لحظه در کنار کادر درمان است

فرمانده سپاه ناحیه شفت با قدردانی از زحمات کادر درمان در طول ایام کرونا گفت: بسیج و سپاه تا لحظه آخر درکنار مدافعان سلامت و پشتیبان مردم در تمامی‌بحران‌ها هستند.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۱۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، به مناسبت روز پزشک سرهنگ پاسدار احمد نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شفت و با هیئت همراه در مرکز بهداشت و درمان شهرستان حضور پیدا کرده و ضمن دیدار با دکتر سلیمانی رئیس مرکز  بهداشت، این روز را خدمت کادر درمان تبریک گفتند.

فرمانده سپاه شفت در این دیدار با تسلیت ایام سوگواری حسینی اظهار کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت زاد روز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک در خدمت شما بزرگوران هستیم تا از زحمات و تلاش‌های خط مقدم جبهه سلامت، قدردانی کنیم.

احمد نقدپور  با قدردانی از زحمات کادر درمان در طول ایام کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، انصافا تلاش‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان قابل تقدیر بوده و آنان یاد دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه تا لحظه آخر درکنار مدافعان سلامت و پشتیبان مردم در تمامی‌بحران‌ها هستند، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، بسیجیان پرتلاش شهرستان شفت در کنار کادر درمان و بهداشت شهرستان بوده و فی سبیل الله کارکردند.
 
حضور سپاه و بسیج در کنار کادر درمان منجر به دلگرمی می‌شود 

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان شفت نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه این شهر در مرکز بهداشت، گفت: حضور شما باعث دلگرمی و انگیزه ما به منظور تداوم تلاش‌ها و فعالیت‌های ما است.

سلیمانی با بیان اینکه بنده به عنوان یک پزشک از سپاه و بسیج که نیرو‌های فداکار و همیشه در صحنه و پشتیبان مردم هستند و به خصوص در میدان مبارزه با کرونا به مردم خدمت رسانی کردند تشکر و قدردانی نموده و همچنین از تلاش‌ها و زحمات همکاران کادر پزشکی و درمان به عنوان مدافعان سلامت برای مقابله با این بیماری که مصداق بارز جهاد در راه خدا می‌باشد نیز تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم با توکل بر خدا و همت همه‌ی مردم بتوانیم هر چه زودتر شاهد شکست کرونا باشیم.

به گزارش بسیج، در پایان از مرکز واکسیناسیون کرونا در شفت هم بازدید و از زحمات آن مجموعه قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار