علی لریان
حجت‌الاسلام طاهری:

بازرسی از 400 هیئت مذهبی استان بوشهر در دهه اول محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از بازرسی از مراسم‌های عزاداری 400 هیئت مذهبی این استان در دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۳۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

بازرسی از 400 هیئت مذهبی استان بوشهر در دهه اول محرم

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری اظهار داشت: در سطح استان شاهد برگزاری محافل و مجالس عزای حضرت امام حسین (علیه‌السلام) به نحو مطلوبی بودیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: با انجام بازرسی‌هایی که در سطح استان انجام شده، در ایام حزن و اندوه اهل بیت(علیهم‌السلام) هیئات مذهبی استان به شکل مطلوب و قابل تقدیری مراسم‌های سوگواری را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار کرده‌اند.
وی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم و آیین‌های عزاداری گفت: از ابتدای محرم تاکنون 400 مورد بازرسی و نظارت بر هیئات مذهبی در سطح استان انجام شده است.
حجت‌الاسلام طاهری ابراز داشت: بعد از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص اینکه برگزاری مجالس عزاداری اباعبدالله (علیه‌السلام) نباید بستری برای سوء استفاده دشمن شود، تمام اهتمام مسئولان و دست‌اندرکاران هیئات مذهبی در جهت تلاش برای تحقق این فرموده‌ی ارزشمند معظم له به کار گرفته شده که در سطح استان بوشهر هم شاهد رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری بودیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: در همین راستا در سطح استان از نحوه‌ی برگزاری مراسم‌های تعداد 400 هیئت بازدید به عمل آمده که تعداد شکایات واصله از هیئات 2 مورد، تقدیر و تشکر از هیأت 80 مورد و تعداد مراجعه‌کنندگان به سامانه صدای هیئت 20 مورد بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار