سردار ناظری:

آزادگان راویان زنده ی جبهه و نماد ایثار و استقامت هستند

ایرانشهر/ فرمانده قرارگاه شهید معمار گفت: تقدیر از آزادگان، احیای روحیه استقامت و پایداری است که پیام جاوید بودن تلاش، همه جان بر کفان دفاع مقدس را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۷۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، با آزاده جانباز «مهندس افرازه» دیدار کرد.

 سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری در این دیدار ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، صبر و استقامت آزاده جانباز«مهندس افرازه فرماندار شهرستان بمپور» را ارج نهاد و  گفت: رزمندگان ما  با توجه به همه مشکلات و شکنجه هایی که وجود داشت توانستند سرافرازانه در بند های رژیم بعثی عراق مقاومت کنند، امروز ما این رشادت‌ها را در آزادگان می بینیم و این تفکر را به جامعه ما گسترش دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار د در ادامه افزود: رزمندگان اسلام با الگو قرار دادن امام حسین(ع) با  روحیه  شهادت طلبی پا در میدان سخت دفاع مقدس گذاشتند .

این مسئول آزادگان را راویان زنده ی جبهه و نماد ایثار و استقامت معرفی کرد و گفت: تقدیر از آزادگان، احیای روحیه استقامت و پایداری است و پیام جاوید بودن تلاش همه جان بر کفان دفاع مقدس را در دل دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار