خبرهای داغ:

حجت‌الاسلام «محسن تیموری» مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان شد

همدان- در مراسمی با حضور مدیریت حوزه‌های علمیه استان همدان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع)، حجت‌الاسلام محسن تیموری به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۴۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

حجت‌الاسلام «محسن تیموری» مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با حضور آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیریت حوزه‌های علمیه استان همدان، حجت الاسلام علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) و مدیران حوزه‌های علمیه در کتابخانه مدرسه علمیه مرحوم آیت الله آخوند (ره) برگزار شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش با اشاره به جایگاه سازمان بسیج طلاب و روحانیون بر اهمیت تربیت اسلامی طلاب تأکید کرد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در ادامه از مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خواست با مدیران حوز ه‌های علمیه هماهنگی لازم را داشته باشد و به صورت میدانی از پایگاه‌های حوزه‌های علمیه بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام حسین علیی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) نیز در ادامه به اهمیت سازمان بسیج طلاب و روحانیون در حوزه‌های علمیه پرداخت.

حجت‌الاسلام علی حسنی، مسئول سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این سازمان پرداخت و حجت الاسلام محسن تیموری مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون استانهمدان در مورد اهداف و برنامه‌های آینده خود در این سازمان مطالبی ارائه کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمت حجت‌الاسلام علی حسنی، حجت‌الاسلام محسن تیموری به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار