خبرهای داغ:

خداقوت امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود به طلاب جهادی در بیمارستان کرونایی+ تصاویر

شاهرود_امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) از طلاب و روحانیون جهادگر در عرصه مقابله با کرونا دیدار و از آن‌ها تشکر کردند.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۷۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار بسیج، امام جمعه و فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و هیات همراه با گروه جهادی ثقلین و ام ابی‌های شاهرود در بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کردند.
در این بازدید حجت الاسلام مهدی اسماعیلی مسئول این گروه‌های جهادی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این گروه‌های جهادی گفت: کمک به کادر آشپزخانه در طبخ و توزیع غذا، تهیه شربت برای بیماران از جمله اقدامات این گروه جهادی است.
امام جمعه شاهرود با تقدیر از اقدامات این طلاب جهادی تاکید کرد: طلاب و روحانیون ما از ابتای شیوع کرونا در هر عرصه‌ای وارد شده اند و تمام همت و تلاش خود را برای خدمت به کادر درمان و مردم مصروف کرده اند و این تلاش‌ها ادامه دارد.
فرمانده سپاه شاهرود نیز با تقدیر از روحیه جهادی و بسیجی طلاب و روحانیون بر کمک بسیج و سپاه به کادر درمان در هر عرصه‌ای تاکید کرد و گفت: تاکنون بسیج و سپاه با کمک تمام اقشار بسیج در عرصه خدمت رسانی به مردم و کادر درمان حضور بوده و همچنان با تمام توان در خدمت هستیم.
خاطر نشان می‌شود گروه‌های جهادی ثقلین و ام ابی‌ها با پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه شاهرود مدت یک هفته‌ای است که در بیمارستان امام حسین (ع) مشغول خدمت هستند و این گروه در طول شیوع کرونا فعالیت‌های مختلفی را در عرصه‌های مختلف داشته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار