خبرهای داغ:

حضور امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود در بیمارستان کرونایی و تقدیر از کادر درمان+ تصاویر

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و امام جمعه شاهرود با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) از خدمات کادر درمان در مقابله با کرونا تقدیر و بر پشتیبانی و همراهی آنان تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۷۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و هیئت همراه با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) از نزدیک در جریان روند شیوع کرونا قرار گرفته و از کادر درمان شهرستان تقدیر کردند.
در این دیدار دکتر ناصر مقربیان رئیس بیمارستان امام حسین (ع) با تقدیر از حضور امام جمعه و فرمانده سپاه گزارشی از روند بستری بیماران کرونایی ارائه و از کادر درمان که شبانه روز زحمت می‌کشند و همچنین نیرو‌های جهادی که به کمک آمده اند تقدیر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز با تقدیر از زحمات کادر درمان از مردم درخواست کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز از زحمات کادر درمان تقدیر و اعلام آمادگی کرد بسیج و سپاه با تمام توان در خدمت کادر درمان شهرستان برای مقابله با کرونا بوده هست و خواهد بود.
در این بازدید امام جمعه از آشپرخانه بیمارستان و بخش‌های مختلف از جمله محل نمازخانه بیمارستان نیز بازدید کردند.
خاطر نشان می‌شود بیمارستان امام حسین (ع) مرکز بستری مبتلایان به ویروس کرونا در شرق استان سمنان است که ظرفیت آن نیز تکمیل شده و سبب شده تا سایر بیمارستان‌ها این مبتلایان را بستری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار