خبرهای داغ:

مسجد محوری باید مورد توجه پایگاه های بسیج قرار گیرد

مسئول تعلیم تربیت استان سمنان گفت: محور قرار دادن مسجد و امام مسجد و استفاده از ظرفیت او در برنامه های پایگاه به ویژه گروه های تربیتی حادز اهمیت است.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام و المسلمین طوسی مسئول تعلیم تربیت استان سمنان و یوسفعلی طاهری مسئول بسیج دانش آموزی استان از پایگاه  حضرت آسیه (س) سرخه بازدید کردند.

این برنامه که با حضور فرمانده پایگاه بسیج، مسئول تعلیم تربیت پایگاه، مربی و سرگروه های صالحین برگزار شد، هریک از اعضا بر برنامه ها و فعالیت های انجام شده خود اشاره کردند.

این نشست معاون تعلیم و تربیت بسیج استان با استماع نظرات، پیشنهادات و انتقادات حاضرین در جلسه به نکاتی اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طوسی اظهار کرد: با عنایت به اینکه پایگاه در محله اسلامی قرار دارد استفاده از ظرفیت طلاب حاضر در محله مورد تاکید است.

وی با اشاره به ضرورت ورود دانش آموزان به مسجد و پایگاه گفت: محور قرار دادن مسجد و امام مسجد و استفاده از ظرفیت او در برنامه های پایگاه به ویژه گروه های تربیتی بسیار مورد توجه قرار گیرد.

مسئول تعلیم تربیت استان سمنان اضافه کرد: همچنین استفاده از سرگروه های موفق گروه های تربیتی محلات در طرح شهید بهنام محمدی می تواند میزان موفقیت در کار را افزایش دهد.

طوسی با تاکید بر تمرکز بر برنامه ی قرآن و عترت با توجه به ظرفیت پایگاه و محله عنوان کرد: ورود دادن اعضای گروه های تربیتی به برنامه های فرهنگی پایگاه، محله و مسجد جهت نقش آفرینی موجبات جذب بیش تر پایگاه و و موثر بودن فعالیت ها را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها