برگزاری اردوی جهادی در سراوان

سراوان/ اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهید سجاد برای کمک به کشاورزان به جهت برداشت نخیلات در سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۰۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان؛ اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهید سجاد جهت کمک به کشاورزان به منظور برداشت نخیلات  در سراوان برگزار شد.

فرمانده حوزه شهید سجاد بم پشت سپاه شهرستان سراوان گفت: در این اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت شهید سجاد در دو روز متوالی برای برداشت محصول خرما به یاری کشاورزان شتافتند.

برادر پاسدار مهدی دلیری افزود: این اردو با هدف جمع آوری محصولات کشاورزان انجام شد تا کشاورزانی که از کهولت سن و ناتوانی جسمی رنج می برند با کمک بسیجیان بتوانند به آسانی محصولات کشاورزی خود را جمع آوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری اردوهای جهادی برای بسیجیان می توان فرهنگ ناب بسیج را برای آنان ملموس کرد و برای ساختن ایرانی آباد و رفع محرومیت از مناطق محروم تلاش کرد.

این مسئول با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی، تاکید کرد: محرومیت زدایی و کمک به سازندگی، جمع آوری محصول، لایروبی قنات، هرس نخیلات، تعمیر خانه محرومین ، ساخت سرویس های بهداشتی در بخش بم پشت انجام شده است.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: توزیع غذای گرم ،ضد عفونی معابر شهر،توزیع ماسک مرمت سرویس بهداشتی، توزیع بسته های محرومیت زدایی ،توزیع لوازم التحریر از دیگر برنامه های محرومیت زدایی این حوزه بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار