بیانیه جامعه مداحان و شاعران بسیجی و خادمیاررضوی و هیئت های مذهبی به مناسبت ماه محرم:

ماه محرم ماه احیای شعائر اسلامی است

زاهدان/ مجالس عزاداری و سوگواری ابا عبدالله الحسی(ع) دارالشفای همه بیماری های روحی و جسمانی بشریت بوده و هست.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۹۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  جامعه مداحان و شاعران بسیجی و خادمیاررضوی و هیئت های مذهبی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ماه محرم و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
                                                                                              پیامبر اکرم (صلّى ا...علیه و آله)
                                                           

"براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود."

ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه احیای شعائر اسلامی است و همانگونه که مقام معظم رهبری؛ مجالس عزای حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مایه برکت و جلب رحمت الهی دانستند، جامعه مداحان و شاعران بسیجی و خادمیار رضوی وهیئت های مذهبی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن عرض تسلیت ایام شهادت اباعبدا... الحسین(ع ) پیرو منویات معظم له، آمادگی خویش برای برگزاری مجالس عزای حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دست یافتن به توسلات همگانی با عنایت باری تعالی در جهت رفع و بهبود بیماری کرونا از آحاد مردم زمین را اعلام میدارند.

 همانگونه که از ابتدای شیوع بیماری کرونا پیش تازانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بوده اند، اینک نیز با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) چون مراسمات سال گذشته با رعایت کامل پروتکل های ابلاغی و فاصله گذاری در مجالس حسینی شیوه نامه های ابلاغی را با دقت و نظارت بیشتری مورد اهتمام و دقت قرار خواهند داد .

امید است با عنایات خاصه حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) و فرزند بزرگوارش حضرت بقیه ا... (عج) که قرنها در غم جد بزرگوارش سوگوار و قلبش مالامال از غم و اندوه است، این محرم نقطه عطفی در عزاداریها و ابراز ارادت و اخلاص نسبت به سرور و سالار شهیدان و فرزندان و یاران شهیدش باشد و چون قرنها و سالهای متمادی این مجالس دارالشفای همه ی بیماری های روحی و جسمانی بشریت بوده و باشد. ان شاء ا...

ارسال نظرات