خبرهای داغ:
مبلغ حوزه علمیه در مراسم «ردپای سه ساله»؛

پرورش دهندگان سپاه سیدالشهدا، مادران زینبی هستند

حجت الاسلام آشوری گفت: تاکید بزرگان دین ماست که امروز سپاه سیدالشهدا سرباز می خواهد و پرورش دهندگان این سربازان مادران زینبی هستند.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۵۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام آشوری از مبلغین حوزه علمیه در همایش «ردپای سه ساله» با اشاره به هجمه های دشمن در تقابل با فرهنگ اسلامی بیان کرد: دشمنان برای دستیابی به اهداف خود بسیار تلاش کردند و امروز نتیجه گرفته اند که اگر بخواهند خیمه سید الشهدا را کم کنند باید در داخل کشور دو قطبی ایجاد کنند.

وی گفت: ما که در خیمه سیدالشهدا هستیم مخالفتی با تفریح مردم نداریم و این تفکر غلطی است. حفظ حجاب با چادر در شرایط کرونایی کار دشواری است و این حجاب جایگاه بزرگی دارد.

مبلغ حوزه علمیه اظهار کرد: باید مراقب باشیم وارد دو قطبی حسینی و غیر حسینی نشویم چرا که در ایران اسلامی غیرحسینی نداریم و مردم با هر تفکری، همه ملت حسینی و دلسوخته حسینی هستند.

آشوری عنوان کرد: خیمه امام حسین برای تمام عالم باز است و مسلمان و غیر مسلمان ندارد چرا که کشتی سیدالشهدا کشتی نجات است.

وی افزود: ما اعتراضی به جریان های دیگر نداریم و آنچه مقام معظم رهبری فرمودند، فصل الخطاب ماست و باید دستورالعمل ها را به ویژه در مجالس عزای حسینی رعایت کنیم.

مبلغ حوزه علمیه اضافه کرد: خدا راه سعادت را نشان داده که این صراط، مسیر اهل بیت است اما به جهت اینکه بانوان امتیازاتی در عالم دارند عاطفه در آنها قوی است و لذا این مسیر قرب برای شما بانوان مهیاتر است. در مجلس حسینی، خداوند پرده ها را برمی دارد و اتصال به واسطه این فضا بین عبد و معبود ایجاد می شود.

آشوری تصریح کرد: امام حسین(ع) خواستنی ترین مخلوق خداست و محبت سیدالشهدا با بند بند وجود ما پیوند خورده است. صفات امام حسین، صفاتی بارز است و سیدالشهدا انسان کاملی است و خوشا به حال مادرانی که با چادر رقیه تربیت دختران خود را آغاز می کنند و ثمره این تربیت در قیامت روشن می شود.

وی افزود: تاکید بزرگان دین ماست که امروز سپاه سیدالشهدا سرباز می خواهد و پرورش دهندگان این سربازان شما مادران زینبی هستید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار