خبرهای داغ:

اطلاع رسانی دقیق خبرنگاران در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن بسیار موثر است

شاهرود_دادستان شاهرود از صدور دستور العمل هایی برای ارتقای بیشتر امنیت روانی در این شهرستان خبر و گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران و مردم در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن بسیار موثر است.
کد خبر: ۹۳۶۳۹۰۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷
اطلاع رسانی دقیق  خبرنگاران در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن بسیار موثر استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام رضی پارسامنش روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با رسانه‌های شهرستان شاهرود در سالن جلسات داگستری این شهرستان، با بیان اینکه خبرنگاران برای توسعه امنیت روانی بیشتر تلاش کنند، گفت: خبرنگاران بازوان دستگاه قضا در اطلاع رسانی، ایجاد و توسعه امنیت روانی بیشتر در جامعه هستند.
دادستان شاهرود با بیان اینکه دستور العمل‌هایی برای ارتقای بیشتر امنیت روانی در این شهرستان صادر شده است، افزود: اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران و مردم در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن بسیار موثر است.
او با اشاره به اینکه مردم نیز اطلاعات خود را در این راستا با پلیس، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درمیان بگذارند، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع نقش بسزایی در جلوگیری از وقوع جرم و کاهش پرونده‌های قضایی دارد.
پارسامنش اظهار کرد: بسیاری از مشکلات و چالش‌های فردی و اجتماعی ریشه فرهنگی و اقتصادی دارد که تعامل بیرونی و درونی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در کاهش این دست مشکلات نقش بسزایی خواهد داشت.
دادستان شاهرود گفت: برای تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در زندان این شهر یک قاضی و کارکنان اداری همه روزه در زندان مستقر هستند.
او با بیان اینکه در زندان این شهر هیچ درخواست معوق مددجویان وجود ندارد، تاکید کرد: ارتباط زندانیان با خانواده‌های خود در کاهش بزه و جرم موثر است.
پارسامنش با اشاره به اینکه بازدید‌های میدانی و نامحسوس دادستانی از شهرک‌های اطراف انجام شده و این مساله در شهر نیز پیگیری می‌شود، ادامه داد: آشنایی، ارتباط بی واسطه با مردم و پیگیری مشکلات از نزدیک و افزایش رضایتمندی بیشتر جامعه امری اجتناب ناپذیر است.
دادستان شاهرود، حضور در میان مردم را فرصتی برای خدمت رسانی بیشتر دانست و تاکید کرد: مردم، علاوه بر دیدار‌های هفتگی، در فضای مجازی نیز می‌تواند با دادستان در ارتباط باشند و پیشنهادها، اخبار، اطلاعات و مشکلات حقوق عامه خود را در میان گذارند تا در اسرع وقت پاسخ لازم ارائه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها