خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

انعکاس خدمات انقلاب اسلامی از قاب رسانه، سبب ایجاد حس همدلی و دلگرمی بین مردم

به مناسبت روز خبرنگار فرمانده سپاه نینوا از اصحاب رسانه مستقر در شهرستان گرگان دیدار و از زحمات برخی از آنان تجلیل بعمل آورد
کد خبر: ۹۳۶۳۶۰۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا به همراه سرهنگ پاسدار صفار جانشین بسیج اقشار، سرگرد پاسدار احسان صادقی معاون روابط عمومی و تبلیغات و سروان پاسدار محمدمهدی تجری مسئول سازمان بسیج رسانه از خبرگزاری های تسنیم، فارس، شبستان و مهر دیدار بعمل آوردند.

ملک شاهکوهی در این دیدارها عنوان کرد: رسالت اصلی اصحاب رسانه و خبرگزاری ها این است که بتواند اهداف و ماموریت های انقلاب اسلامی را با اطلاع رسانی صحیح و درست اشاعه دهند.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی و کشورهای استکباری از ظرفیت رسانه به عنوان یک ابزار برای دروغ پراکنی و کشتار انسان های بی گناه بهره می برند و بخشی از مشکلات و بلاهای موجود در منطقه به دلیل جنگ رسانه ای است که دشمنان به راه انداختند.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: برخی از رسانه ها که بی تقوایی کرده و یا هر چیزی را بیان می کنند آب به آسیاب دشمن می ریزند و اصحاب رسانه باید در طراز انقلاب اسلامی باشند و در این راستا به رسالت سنگینی که برعهده دارند عمل کنند.

ملک شاهکوهی با اشاره به بیان دغدغه های مردم و مطالبه گری از مسئولان از سوی رسانه تاکید کرد: در این شرایط فعلی که در آن قرار داریم تا استقرار دولت جدید که وزرای آن مشخص شود مدت زمانی نیاز است و نباید مسئولان دولت قبل کار را رها کنند و باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند. 

وی ابراز داشت: هر مسئول بعد از جابه جایی در مسئولیت نیز باید نسبت به عملکرد گذشته خود پاسخگو باشد و اگر فردی در مسئولیت خود کوتاهی کرد باید با آن برخورد شود. 

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: رسانه ها باید از افرادی که به وظایف خود عمل می کنند حمایت کنند و از افرادی که ضعف عملکردی دارند مطالبه گری داشته باشند.

ملک شاهکوهی در ادامه گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست و دشمنان نظام تلاش می کنند تا با سیاه نمایی مردم را ناامید کنند، انقلاب اسلامی عملکرد خوبی داشته و خبرنگاران باید آن را برای جوانان برجسته کنند.

وی بیان کرد: بدون شک انعکاس خدمات انقلاب اسلامی از قاب رسانه، سبب ایجاد حس همدلی و دلگرمی بین مردم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار