خبرهای داغ:
مسئول دهستان چوقور طارم سفلی؛

‍ جشنواره فرهنگی ورزشی در دهستان چوقور طارم سفلی برگزار شد

خدابنده لو گفت: به همت کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین برای روستاهای دهستان چوقور جشنواره های متنوعی از قبیل جشنواره فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۴۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

جعفر خدابنده لو مسوول دهستان چوقور طارم سفلی در خصوص برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: تابستان یکی از فصول پرجمعیت روستاهای دهستان چوقور می باشد و علاوه بر حضور ساکنین ثابت روستایی، جمعیت شهری نیز در روستا حضور دارند و همین عامل سبب شد تا با همت کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین برای روستاهای دهستان چوقور جشنواره متنوعی از قبیل جشنواره غذای سلامت، پیاده روی خانواده، مسابقات تیراندازی، فوتبال دستی، طناب کشی، پیگ پونگ و فوتبال برای سنین نوجوان و جوان برگزار نماید.

خدابنده لو در ادامه افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط در جوانان روستایی بود که با استقبال خوبی مواجه شدیم. این جشنواره بصورت متمرکز در روستای زرند و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر شرکت کننده در قسمت های مختلف برگزار شد که در پایان به نفرات برتر در هر بخش جوایزی اهداء گردید.

مسوول دهستان چوقور طارم سفلی در پایان بیان کرد: یکی از برنامه هایی که بصورت ثابت در روستاهای زرند و عباس آباد در ایام تابستان برگزار می شود، کلاس های احکام و حفظ قرآن برای نوجوان است و در کنار برگزاری این کلاس ها، زیارت از مزار شهدای روستا و آشنا کردن نوجوانان با شهدای روستا و فرهنگ جهاد و شهادت از اقدامات مهم روستاها می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار